下一個戀愛對象是誰?幻想一下你係沙漠蕩失路,已經三日三夜滴水不沾,好在遇到個好心既阿拉伯人,佢話請你飲野,你估佢係背包喥拎d咩凍飲俾你?1)蔘蜜2)益力多3)寶礦力4)Qoo5)啤酒6)紅豆室內裝潢冰從你所揀既飲品,再配合你既星座,就可以占卜出你下一個戀愛對象係點既人。 白羊 金牛 雙子 巨蟹 獅子 處女 天秤 天蠍 人馬 山羊 水瓶 雙魚1 A  A   B  A   B設計裝潢  F  E   D  C  B   A  F2 A  B   C  D   A  B  C   D  E  F   E  D3 B  C   C  E   F  A  B   C  D  E   F  系統傢俱C4 D  A   A  D   F  C  A   E  F  A   A  B5 E  F   B  B   E  D  E   B  D  C   B  F6 A  C   D  C   E  F  C系統家具   D  C  B   D  E A 至lum情人--你下一個戀愛對象會係一個係你危難時挺身維護你既人。佢係一個好細心體貼既 人,好遷就你,呵護你,仲會不時買些小禮物,或甜蜜說話令你景觀設計好lum。B 有錢情人--你下一個戀愛對象會係一個好有錢既人,佢會不時送你好多名貴禮物俾你,所以佢絕對滿足到你物質上既需要。不過,佢對你心靈上既關心似乎唔多夠。C 飄忽情人--你下一個建築設計戀愛對象會係一個好飄忽既人,一時你會覺得佢熱情如火,一時又會覺得佢冷若冰箱,真係名副其實既「捉不到的戀人」。所以同佢一齊都頗辛苦。D 細路情人--你下一個戀愛對象會係一個好大細借貸路既人,佢會經常做D幼稚野[乙水]你開心,不過漸漸地你又會嫌佢太低B,好冇安全感,拍拖就好似湊細路咁。E 成熟情人--你下一個戀愛對象會係一個不論年紀及思想都比你成熟好多既人,令你票貼好有安全感。不過呢段忘年戀會受到好大壓力,因為你身邊既朋友和家人都唔多地好!F 花心情人--你下一個戀愛對象會係一個好受人歡迎,好多狂風浪碟既萬人迷。同佢一齊你會好有安全感,但宿霧你又會默默忍受,因為你實在太仰慕佢,好似小Fans對偶像咁。


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!
巴里島
arrow
arrow
    全站熱搜

    ygraxkly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()